Main navigation Palaute Kiireettömän sairaanhoidon hoitoonpääsy Lomakkeet Palvelun laatuun liittyvä ilmoitus Asiakasmaksut Valinnanvapaus julkisessa terveydenhuollossa Sosiaali- ja terveyspalveluiden myöntämiskriteerit Avustusten, etuuksien, palvelujen, palkkioiden ja korvausten soveltamis- ja toimintaohjeet Potilaan/asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet Palvelutarpeen arviointi ja selvitys Potilas- ja asiakasturvallisuus Testaa itsesi Palvelun laatuun liittyvä ilmoitus Asiakas / asukas / läheinen tai muu Nimi Osoite Postinumero ja -toimipaikka Puhelin Sähköpostiosoite Palveluntuottajan tiedot, oma suhde palveluntuottajaan Asiakas Viranomainen Lähisukulainen tai muu asianosainen Yhteistyökumppani Muu... Palveluntuottaja/Vastuuhenkilö Palvelua koskevat huolenaiheet ja hyvät kokemukset Lähetä palaute Palautelomakkeen tietoja käytetään koti- ja asumispalveluiden laadun kehittämiseen.